دکلمه ساحل از آلبوم جای من باش

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دکلمه ساحل از آلبوم جای من باش
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 377
نویسنده : امیر رها

 

 

شناسنامه اثر90

1 متن اثر

من انتهای ساحل را پیدا کردم. کلبه ای ساختم! کلبه ای که دَر آن به غروب و پنجره اش به طلوع باز می شد. سالهاست صدای امواج را می شمارم هیچ پری دریایی را ندیدم که در ساحل کنار روزن خاموش نیستی جان بدهد.

فانوس دوستت دارم های من قایق جسم تو را به ساحل وجودم می کشاند.

اما گرداب بی مهری های تو حائلی بین معانی دست یافتن بود.آری من انتهای ساحل را پیدا کردم،همان جایی که می گویند انسان برای نخستین بار خدا را در انعکاس آب ها دید.

همان جایی که می گویند آسمان در بطن اوست. آری همان جایی که هیچ ملوانی در آرزوی خشکی غرق نمی شود. من انتهای ساحل را پیدا کردم، نقطه ای که هیچ مسیری مقصد آن نیست و حال در این هجوم بی کسی رود خروشان اشک هایم طغیان می کند.

ماه من! سالهاست که دریا در آرزوی مد توست. نامت دریا بود و یادم نبود یک روز ساحلت را ترک میکنی.

2 عنوان اثر ساحل
3 موضوع دلنوشته – عاشقانه
4 تاریخ تولید ضبط 1392 – انتشار مرداد 1393
5 گویندگان حسن حاجی قاسمی؛ شیوا جنتی
6 آهنگساز و نوازنده علیرضا حیدری
7 نویسنده احسن حاجی قاسمی
7 ناظر کیفی حسن خالو
8 انتشار از موسسه اکباتان – گروه خراسان رضوی
9 حجم حجم3.48 مگابایت (03:28)
10 دانلود لینک مستقیم


:: موضوعات مرتبط: دکلمه های ادبی , آلبوم جای من باش , ,
:: برچسب‌ها: ساحل , جای من باش , حسن حاجی قاسمی , دکلمه عاشقانه , دکلمه ادبی , عاشقانه , دکلمه , دانلود دلکمه , دانلود دکلمه عاشقانه , دکلمه ها , مهدیه جنتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: